Monday, March 5, 2007

Pole ideid


Tahaks õudsalt midagi kududa, aga pole ühtegi mõttevälgatust, mis see olla võiks. Suvi tulemas, seega kampsunit kududa pole mõtet. Nora-Liisil ka vist 6 kampsunit, millest vaid 1 on aktiivses kasutuses ja sellegagi on laps juba talvekombe sees higine. Kootud suvepluusi ma vast ei kannaks.

Heegeldada ma jällegi ei oska. Mäletan, et kui koolis pidi pajalappi heegeldama, siis ruudu asemel tuli mul kolmnurk. Seega pole lootustki, et heegeldades millegi asjalikuga valmis saaks, kuigi heegeldades saab nii vingeid asju. Veebruari Käsitöös on megailus helesinine heegeldatud peokott (pildil). A tõenäoliselt ei saa ma sellega hakkama. Kulutan heegellõnga peale raha ja välja tuleb pussakas. Võib-olla ma ikka proovin...


Õmmelda oleks asju igasuguseid, aga õmblemisega on see teema, et seda saab teha siis, kui T on kodus ja last vaatab.


Igatahes lähen ma ja vaatan oma lõngavarud nüüd üle. Äkki teen Nora-Liisile ühe kevadmütsi (vt pilti). Praegune on tal paks voodriga talvemüts, milles ta varsti ära sulab, sest kevad tuleb!!! Kevade tulemisega seoses on päikesepaistelise ilmaga meil toas konstantselt 28 kraadi. Radika peale viskame leili ja võtame sauna.

No comments: