Thursday, April 26, 2007

Dilemma

Peaks vist hakkama Nora-Liisi öiste söögikordade vahesid pikemaks venitama. Praegu ta magab ilusti kl 20-8, aga kuna ta sööb iga 2-3h tagant, siis tema teeb seda poolunes, aga minu uni on täiesti killustatud ja hommikul olen ikka täitsa väsinud.
Nora-Liis on kaval ka, hakkab kl8 hommikul kilkama, et kõik üles tõuseks. Mürab meil otsas ja sakutab juukseid ja kui siis kl 9 paiku olen suutnud endale kohvi sisse kallata ja silmad seisavad juba tikkudeta lahti, otsustab piiga 10 veel kaheks tunniks magama keerata, ilma igasuguste süümekateta. No on tegelane!
Ühesõnaga olen väsinud.
Naised saunas rääkisid, et üle 6-kuune laps ei pea enam öösel sööma ja kui anda öösel vett juua, siis saab tasapisi öist söömist ära võõrutada. Aga kuidas ma annan talle vett, kui laps on näljane. Äkki pean veel paar kuud vastu, siis on ta juba täitsa palju suurem ja sööb rohkem püreesid, mis ka kõhtu täidavad. Mis ma sest veest talle sisse kallan!?!

No comments: