Monday, August 13, 2007

jalad sõlmes

Täna käisin Body KSTs. Kasvatan muskleid. :p
Trenni algus oli lõbus - paar mintsa enne algust tulid 6 sõbrannat - kõik blondeeritud, küünetatud, solaariumitatud ja kõigil viimase hooaja Nike neoonroosa top seljas ja mustad püksid jalas. Täpipealt ühesugused. Nagu kloonid :D Mul läks kohe suu kõrvuni!
A muidu olen ma seal veel ise paras koomusk - pole ju aktiivselt aeroobikat mitu aastat teinud. No ma ei saa aru, kuidas teistele kombinatsioonius sammude järjekord meelde jääb. Paar korda järjest saan vahest ikka hakkama ka, aga nii kui uusi samme lisatakse või mõtted mujale lähevad, tuleb mäluauk ja jalad sõlmes... hihiiii... Eks ma arenen :) tegelikult see kombinatsiooniosa meeldib mulle seal kõigest hoolimata kõige rohkem - nagu tantsimine. Nõuab ainult keskendumist.

No comments: