Friday, August 3, 2007

Triibutopp valmis!

Mis mul selle kehatajuga on? Pidevalt, kui omale midagi koon, on kuni rõiva valmimiseni kinnisidee, et asi tuleb liiga väike ja valmisolekus selgub, et hoopis number liiga suur. Vihale ajab! Teen küll proovilapi ja arvestan selle järgi, aga ikka ei sobi selga nagu tahaks. Tõenäoliselt on proovilapp liiga väike, aga ma ei viitsi poolt kampsunit proovilapiks valmis kududa. Peab edaspidi hakkama enda peal töö käigus pidevalt mõõtma, kas ikka klapib ja puuvillast lõnga enam ei kasuta - venib tohutult.

Panen üles pildid oma triibutopist, mille kudusin Novita Jasmin ja Bambu lõngast. Suur on - selja pealt lotakas. Ei tea küll nippi, kuidas seda väiksemaks saaks, et tagant ilusti vastu selga hoiaks, mitte kotti ei vajuks. Minust suuremaid inimesi pole vast olemas. Äkki peaks ennast topi istuvuse parandamiseks 10 kg suuremaks sööma? Hmmm...







3 comments:

Maarja said...

aga kas see peenike kumminiit ei sobiks? ma ühe puuvillase suvetopi sain nii kandmiskõlbulikus teha.

Mel said...

Et heegeldan pingul kumminiidiga ääred üle? Hea mõte :=) Abakhanis sellist vast leidub!?!

Maarja said...

voh selle heegeldamise peale ma ei tulnudki. ma õmblesin misiganespisetega seest poolt. ja mned on kudunud selliste toppide puhul mõningad viimased read koos selle kumminiidiga.

aga kust seda osta saab, pole mul aimugi. sest enda rulli ostsin ma sloveeniast.