Wednesday, October 14, 2009

Roosad lilled sügistaevas

Selleks sügiseks valmis selline mütsike. Olin varem tänaval näinud kampsunit, kus kombinatsioonis erkroosa ja tumehall ja sellest saadik olin kindel, et nendes värvides tahaksin endalegi miskit kududa. Kampsunit ma omale kuduma hetkel ei hakka, kuna paisun iga nädalaga, aga müts on just mõnus väike projekt. Samuti olen lummuses Fair Isle-ist. See müts on mu esimene kudumine kahe lõngaga koos ja tuli välja päris hästi. Tutvusin mitme juhendiga, kuidas on sel puhul õige lõngu hoida ja kõige lihtsam tundus mõlemat lõnga hoida vasaku käe nimetissõrmel (üht neist siis lisaks keskmisel sõrmel, et lõngad omavahel sassi ei läheks).
Muster on pärit Ravelryst, nimeks Flora. Algversioonis oli kasutatud suuremaid vardaid, mistõttu kohandasin veidi juhist, et kõrvad ikka üleni sooja saaks. Samuti oli vigane kahandamisjuhis. Aga see-eest on muster ilus ja nende kahe värviga on mul plaanis kududa veel sõrmikud. Minu elu esimesed omakootud sõrmikud...





Lõng Veimevakast: Hjertegarn Mini Vital (100% uld superwash, villane, 50g/150m)
Vardad: sukavardad 2,5mm

1 comment:

Anonymous said...

Kena müts,kindlasti hea soe.