Wednesday, April 18, 2007

Kangapoes


Täna oli T kodus - võttis päeva puhkust. Ja sel ajal kui nad Nora-Liisiga lõunauinakut tegid, sain mina Abakhanis shoppamas käia. Vanadest voodiriietest on nii kõrini saanud ja kuna Abakhanis on -15% allahindlus, siis käisin seal uudistamas. Aega läks, aga ühtegi WOW! kangast ei leidnudki. Miskit ma siiski ostsin - ühe tumepruuni riide, valget riiet voodilinadeks ja valge udusulemustriga imepehme riide. Neist siis valmivad 2 valget voodilina ja padjapüürid-tekikotid, mis ühelt poolt pruunid, teiselt poolt valged-sulelised. Kuna meie uus magamistuba on pruunis värvigammas, siis peaks hästi sobima. Mulle meeldib kui voodipesu harmoneerub interjööriga.

Kreenholmis on kuu lõpuni kangad väga soodsad - 25.-/m. Lisaks igasugu käterätid ja voodipesu VÄGA normaalse hinnga. Nt käterätid15.-, padjapüürid 20.-, tavamõõdus tekikotid 100.- jne. Sealt ostsin ka veidi kangast - valge ornamentidega puuvillane, millest veel kolm padjapüüri ja tekikott õmmelda. Tahtsin veel muudki osta, aga T-l ja minul läks maitse ikka täitsa lahku ja siis piirdusingi klassikalise valgega. Aegumatu ja puhas värv. Ei mingeid lilli, ruute, triipe... Ja kolm padjapüüri seetõttu, et T magab 1 padjaga ja mina kahega. Raseduse ajal magasin 2 padjaga, oli kergem olla ja nüüd on harjumus jäänudki. Tean, et see pole üldse hea, pidavat alalõuga tekitama :))))

Mugavam oleks muidugi osta poest voodipesukomplekt. Aga esiteks meeldib mulle ise õmmelda. Voodipesu on vist ainus asi, mida ma õmmelda oskan :S Ja teiseks on meil topeltlai tekk ja sellele tekikott maksab ikka üüratut hinda.

Nora-Liisi kohe-kohe valmivale kootud suvekleidikesele ostsin ilusa lilla voodririide ka. Muidu paistavad pitsirest valged mähkmed läbi. Nii pole ju daamile sobilik :)


Väike arvutus - Hobby Hallis maksab topeltlai tekikott + 2 padjapüüri 489.-. Kogu mu kangakupatus läks kokku vast 740.-. Selle eest saan 2 voodilina, 2 topeltlaia tekikotti ja 6 padjapüüri. On ikka soodsam küll ise teha!

No comments: