Tuesday, April 17, 2007

Milline ei tohiks üks maakler olla...

... aga milline meil just on!
  • Vannitoas seletab kliendile, et siin on põrandaküte, seejärel vaatab küsivalt mulle otsa. Mina parandan, et ei ole siin mingit põrandakütet. Nii juba teist korda!
  • Aknast paistab meil purkkaev. Seletan korterivaatajale, et näed, hea vaade, eelmisel aastal rajati just meie akna alla 6 miljoni eest purskkaev. Maakler otsustab ka seltskondlikult jutule vahele segada: "Aga ma kuulsin, et see ei tööta, kõik suvel lainetas ja nüüd nad vist hakkavad seda remontima...". Täiesti ebakohane märkus mu meelest ja see purskkaev on kogu aeg ideaalselt töötanud.
  • Maakler: " Sellel korteril pole ainsatki naabrit". Jälle pean vahele sekkuma ja tlema, et siiski on, üks naaber.
  • Maakler:"...ja maas on köögis linoleum". Mina:" Ei ole, laminaat on". Vaatamisel maakler ei saanud vahest aru!
  • Maakler: "Korterile on ostja olemas, panin ... ajaks kinni juba notari." Peale 5 minutilist muud juttu taipab lisada, et ostjad tingisid 100 tuhat alla ja tema oli nõus. No aga meie ei ole uue hinnaga nõus! Ja notari aeg kah ei sobi! Daah!!!

Ja nii edasi ja edasi. Nii juhtub, kui maakleriteks saavad Liis Lassid, Trinityd ja muud modellivälimusega blondiinid, kel aju asemel silikoon. Kindlasti on erandeid, aga et meile Tartu lugupeetavaimast büroost just selline sattus. Vanust ikka juba 35 vast. Njah!

No comments: